Anti-klaagseminar

En daar-is-t-ie-dan: het Anti-klaagseminar van DenkProducties!

Met Het Anti-Klaagboek van Bart Flos en ‘Hoe krijg ik ze zover‘ van Jan van Setten

“Tegengas voor zeurpieten, zeikerds en zwartkijkers”Het Anti-klaagboek - Cover

Bekijk de brochure:

Brochure Anti-klaagseminar 7okt11 dd 23-6-2011

100% sfeerverhogend
Met de inzichten uit dit seminar maakt u klagers op positieve wijze onschadelijk. U smoort hun gezeur lachend in de kiem en ontneemt hen daarmee de klaagstatus. De effecten op de sfeer op kantoor zijn geweldig: méér drive in uw team, méér plezier en véél betere samenwerking. U kunt weer fluitend naar het werk!

Een greep uit de reacties uit het Anti-klaagseminar van DenkProducties (met een gemiddelde score van 8,54!):

“Ik heb veel meer invloed dan gedacht”

“Heel inspirerend en enthousiasmerend! Food for thoughts and action”

“Ik heb een geweldige dag gehad met vele eyeopeners”

“Wat een energie…aanstekelijk!”

“Op zeer enthousiaste wijze gepresenteerd met veel humor. Veel tips & tricks geleerd, inspiratie opgedaan”

“Alles mbt klagen en omgaan hiermee wordt doorlopen, met vaak logische opbouw”

“Ik vond het geweldig inspirerend”

“Een prikkelende bijeenkomst met 1000 gedachten. Waardoor ik zin heb om naar mijn man en kinderen en maandag naar mijn werk te gaan…”

“Zinvol confronterend”

“Humor en relativeringsvermogen zijn echte competenties om te ontwikkelen”

“Leerzame positieve dag”

“[Sterke punten waren] de afwisseling van presentaties, filmpjes, testjes enz. Waardoor je geboeid blijft”

“Inspirerende inkijk in fundamenten achter gedrag”

“M’n kern rakend”

Het Anti-klaagseminar
Op elk kantoor lopen ze rond: mensen die continu klagen. Over onredelijke klanten, over collega’s, over de werkdruk of over ‘wat ze daar boven nu weer bedacht hebben’.

Besmettingsgevaar!
Het lijkt onschuldig, maar pas op! Klagers in een organisatie ontwikkelen een subtiele vorm van informele macht. Ze verwerven status door hun gezeur. En dat is gevaarlijk: want klagen is besmettelijk. Als u niet oplet, verziekt de sfeer van een heel team of afdeling.

Tegengif
Gelukkig is er tegengif. In dit seminar geven Bart Flos en Jan van Setten u het broodnodige medicijn tegen chronisch klaaggedrag. U krijgt:

* inzicht in de drijfveren van notoire klagers
* manieren om het klagen te dempen en stelpen
* paardenmiddelen om weerbarstige klagers de mond te snoeren

“Klagers willen vooral aandacht”

“De sociale status van klagers”

“Omgaan met notoire klagers”

100% sfeerverhogend
Met de inzichten uit dit seminar maakt u klagers op positieve wijze onschadelijk. U smoort hun gezeur lachend in de kiem en ontneemt hen daarmee de klaagstatus. De effecten op de sfeer op kantoor zijn geweldig: méér drive in uw team, méér plezier en véél betere samenwerking. U kunt weer fluitend naar het werk!

Anti-klagen? ’t Is een kleine moeite en een groot plezier! (Het Anti-klaaglied)